POLYMER30

POLYMER30

پلیمر سی وبلاگ تخصصی مهندسی پلیمر است که تا سطح دکترا به تمام جنبه های علمی ، صنعتی ، و تکنولوژیکی پلیمر ها می پردازد، در این زمینه با ما همراه باشید.
POLYMER30

POLYMER30

پلیمر سی وبلاگ تخصصی مهندسی پلیمر است که تا سطح دکترا به تمام جنبه های علمی ، صنعتی ، و تکنولوژیکی پلیمر ها می پردازد، در این زمینه با ما همراه باشید.

گروه مشاورین پلیمرسی

گروه مشاورین پلیمرسی، آماده همکاری با شرکت ها، کارخانه ها و سرمایه گزاران، در حوزه صنعت پلیمر و پتروشیمی، در زمینه مشاوره فرمولاسیون کامپاند و نانو کامپاند های مهندسی، گسترش، سرمایه گذاری، ساخت و بهینه سازی خطوط تولید،ارائه فرمولاسیون های بسیار مدرن در حوزه کامپاندینگ و مستربچ های مهندسی  و دارای کاربرد های ویژه، و آماده برای جذب سرمایه گزاری  در زمینه تولید نانو مواد، تولید کامپاند و مستربچ های نانو،  طراحی، ساخت،راه اندازی خطوط تولید، و بهره برداری، جهت اجرای طرح ها و ایده های به روز و پر درامد در صنعت پلیمر و پتروشیمی می باشد.

لذا از سرمایه گذاران ، مدیران شرکتها و افرادی که قصد گسترش و به روز رسانی تجهیزات و خطوط تولید فعلی خود را دارند، دعوت بعمل می آورد، تا با تکنولوژی و علم روز دنیا ، فعالیت های اقتصادی و تولیدی خود را، همتراز با شرکت های بزرگ جهان گسترش داده و در جهت سرمایه گذاری در این زمینه با گروه مشاورین پلیمرسی تماس حاصل نمایند.

همچنین از دانشجویان، اساتید، مهندسین و صاحب نظران در این زمینه، که دارای ایده های جدید در حوزه علوم و مهندسی پلیمر و استارت آپ های مربوط به این حوزه می باشند دعوت به همکاری می نماید.


همچنین، گروه مهندسی پلیمرسی، آمادگی خود را برای تأمین علمی شرکت ها و کارخانجات صنعتی پلیمر و پتروشیمی

در تمامی حوزه های تولیدی و خدمات علمی-تحقیقاتی

اجرای تحقیقات و پروژه های تحقیقاتی برای شرکت ها

جهت گسترش و پایداری در حوزه های تکنولوژیکی  تولیدی 

اجرای طرح های استاندارد سازی محصولات و تضمین کیفیت پروسه تولید و اخذ استاندارد های ایزو

رفع عیب، بهینه سازی و ارتقای کیفی فرمولاسیون و ارتقای کارایی محصولات

و فروش فرمولاسیون و دانش ارتقای کیفی و سود آوری

اعلام می دارد.

 تمامی اساتید،  مهندسین، صاحبین صنایع و سرمایه گذاران را، به بازدید از کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و  وبسایت تخصصی پلیمرسی، دعوت مینماید.


برای دریافت و خرید فرمولاسیون کامپاند های پلیمری، خرید دانش علمی و عقد قرار داد جهت اجرای پروژه های تحقیقاتی

با ما در گروه مهندسین مشاور پلیمرسی در ارتباط باشید.

www.instagram.com/polymer30

polymer30@

https://telegram.me/polymer30

https://polymer30.blogsky.com

polymer30.blogsky@gmail.com

0912-1404797  مهندس محمدرضا حقانی

0912-1144670  مهندس علی هنرمند